نرم افزار دوربین برایتون

نرم افزار دوربین برایتون

نرم افزار دوربین برایتون: ما در این مقاله، قصد داریم پیرامون موضوع «نرم افزار دوربین برایتون» مطالبی را برای شما دوستان عزیز، ارائه نماییم. در واقع، این نرم افزار، یک اپلیکیشن کاربردی است که برای مدیریت دستگاه های برایتون، مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.

قابلیت های نرم افزار دوربین برایتون، کدام است؟

دلیل گسترش استفاده از گوشی همراه در مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته، چیست؟

روش انتقال تصویر با گوشی همراه، در برنامه برایتون، چگونه است؟

نرم افزار دوربین برایتون

نرم افزار دوربین برایتون

قابلیت های نرم افزار دوربین برایتون، کدام است؟

به صورت کلی، روش کنترل دوربین های مدار بسته ، با استفاده از نرم افزار های کاربردی و یا اپلیکیشن ها، انجام می شود. این برنامه نرم افزاری، جهت نظارت و حفظ امنیت مکان توسط دوربین های خود، نیاز به تنظیمات مخصوصی دارد.

شایان ذکر است که نرم افزار دوربین برایتون با نام رسمی شرکت برایتون معرفی شده است. این نام رسمی برای نرم افزار برایتون، Briton vms نام دارد. نرم افزار Briton vms می تواند، نظارت، کنترل و امنیت محیط را با استفاده از دستگاه انتقال تصویر DVR و سایر دوربین های مدار بسته برایتون، فراهم نماید.

در واقع، نرم افزار دوربین برایتون، یک نرم افزار و یا اپلیکیشن خاص برای کنترل دوربین های برایتون، بوده و کار حفظ امنیت را به صورت کامل و با استفاده از برخی قابلیت های مهم، انجام می دهد. نرم افزار برایتون، در برنامه بازار گوشی های همراه، قابل دانلود و نصب می باشد. اولین گام، انجام مراحل ثبت نام است که بعد از آن استفاده از اپلیکیشن به راحتی، مقدور می شود.

قابلیت های نرم افزار دوربین برایتون، کدام است؟

قابلیت های نرم افزار دوربین برایتون، کدام است؟

قابلیت های خاص برنامه دوربین برایتون، عبارتند از:

  • امکان مدیریت دستگاه های مختلف از دوربین های مدار بسته برایتون (Briton) با استفاده از یک ابزار همه کاره و همه منظوره.
  • امکان پخش زنده تصاویر دریافتی از دستگاه dvr، در زمان واقعی.
  • امکان ضبط ویدئو از تصاویر دریافتی از دستگاه انتقال تصویر برای آرشیو.
  • امکان جستجوی ویدئوی ضبط شده، از راه دور.
  • امکان باز پخش ویدئوی ضبط شده، از راه دور.

یک نکته مهم درباره نحوه ضبط ویدئو، قابلیتی است که دستگاه dvr، آن را به صورت خودکار برای این نرم افزار فراهم نموده است. از این رو، نرم افزار برایتون، به راحتی می تواند، ویدئوی ضبط شده را از راه دور، تحت جستجو و کنترل خود، قرار دهد.

قابلیت های خاص برنامه دوربین برایتون، عبارتند از:

قابلیت های خاص برنامه دوربین برایتون، عبارتند از:

همچنین، نرم افزار مدیریت تصاویر برایتون، در نسخه ویندوز، مشابه نرم افزار برایتون در نسخه اپلیکیشن دارای ویژگی های مشترکی می باشد. این نرم افزار کار مدیریت و انتقال تصویر دوربین های مدار بسته برایتون، را به خوبی انجام می دهد. در یک نگاه کلی، ویژگی چهار گانه ای را برای نسخه ویندوز نرم افزار Briton vms، تعریف می کنیم که عبارتند از:

  • امکان پخش زنده تصاویر دریافتی از DVR.
  • امکان ضبط تصاویر دریافتی به صورت ویدئو بر روی رایانه.
  • امکان ارسال هشدار های متنوع از مشاهده تصاویر دوربین های مدار بسته برایتون.
  • امکان تنظیم در بخش های مختلف دستگاه انتقال تصویر .DVR

دلیل گسترش استفاده از گوشی همراه، در مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته، چیست؟

در دنیای اینترنتی امروز، تنوع دستگاه های دیجیتال افزایش یافته است. بیشتر این دستگاه ها دارای مانیتور های تصویری هستند که قابلیت مشاهده تصاویر را امکان پذیر، ساخته است. از کامپیوتر شخصی (pc) گرفته تا تبلت و لپ تاپ و موبایل، همگی دارای پنل تصویری هستند.

در میان این دستگاه ها، موبایل یا همان گوشی های همراه است که تمامی افراد از آن استفاده می کنند. موبایل، دستگاهی است که قابل انتقال و سبک تر از بقیه دستگاه ها است و قابلیت های بیشتر هم نسبت به دیگر دستگاه ها دارد.

از این رو، مشاهده تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی این دستگاه، مخاطبین بیشتری، را به سمت خود جذب نموده است. بر همین اساس، اپلیکیشن های کاربردی زیادی، با توجه به تنوع دوربین، برای این منظور، برنامه نویسی شده است.

مشاهده آنلاین دوربین های مداربسته

نرم افزار دوربین برایتون: قابل ذکر است که امروزه، مشاهده آنلاین دوربین های مدار بسته با استفاده از اپلیکیشن های متنوع، برای موبایل، با استقبال زیادی رو به رو شده است. از این رو، بسیاری از تولید کنندگان این نوع اپلیکیشن ها، به رقابت با یکدیگر در زمینه ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالا، پرداخته اند.

به عبارت دیگر، در مبحث سیستم های ایمنی و کنترلی، یکی از شاخص های مطرح شده، موضوع مشاهده و بررسی آنلاین وضعیت سیستم مورد استفاده، است که با فراهم نمودن بستری همچون گوشی همراه می توان، بررسی صحت عملکرد، نحوه نمایش وقوع خرابی سیستم، نمایش فعال شدن سیستم مورد استفاده، تعیین دقیق مکان وقایع، ثبت دقیق وقایع و غیره را به راحتی کنترل نمود.

آنچه مسلم است، عدم امکان حضور همیشگی اپراتور در محل سیستم ایمنی و کنترلی است؛ همچنین اگر تعداد نقاط متصل به سیستم نیز زیاد باشد، بررسی و بازدید دائمی از سیستم ایمنی و کنترلی، دشوار خواهد بود. بنابراین راه حل استفاده از سیستم مانیتورینگی همچون گوشی های همراه، نیاز عنوان شده را به نحو مطلوب، مرتفع می سازد.

مشاهده آنلاین دوربین های مداربسته

مشاهده آنلاین دوربین های مداربسته

روش انتقال تصویر  با گوشی همراه، در برنامه برایتون، چگونه است؟

نرم افزار دوربین برایتون: روش انتقال تصویر برنامه برایتون، به ثبت بارکد نیاز دارد. بار کد تولید شده باید توسط گوشی همراه تأیید شود تا بتواند نرم افزار برایتون را روی گوشی دانلود و نصب نماید. اگر در ثبت و تأیید بارکد، با عدم موفقیت همراه بودید چند راه به شما پیشنهاد می شود که می توانید آن ها را برای ادامه کار انجام دهید.

روش انتقال تصویر  با گوشی همراه، در برنامه برایتون، چگونه است؟

روش انتقال تصویر  با گوشی همراه، در برنامه برایتون، چگونه است؟

نرم افزار دوربین برایتون: راهکار اول، مراجعه به سایت شرکت سازنده آن و جستجوی نرم افزار Briton cctv است. لینک دانلود این نرم افزار، در سایت موجود است. از لینک داده شده می توانید نرم افزار Briton cctv را دانلود و نصب نمایید.  برنامه برایتون در بخش App store  و یا Play store سایت سازنده، قرار دارد. بعد از دانلود و نصب برنامه برایتون، مشابه سایر اپلیکیشن های گوشی همراه، قابل استفاده است.

در حقیقت، می توان گفت، هر برنامه کاربردی که به صورت اپلیکیشن نوشته شود و توسط برنامه های مدیریت دانلود گوشی های همراه، قابلیت نصب را داشته باشد، یک مزیت مهم برای آن برنامه کاربردی به شمار می آید. بحث حاضر نیز، همگام با این نکته، به آن، جامه عمل پوشانده است.

این مطلب را از دست ندهید  انتقال تصویر دوربین برایتون

مشخصات فنی دوربین های برایتون چگونه است؟

نرم افزار دوربین برایتون: مشخصات فنی دوربین های برایتون عبارت است از:

  • نوع اتصال: با استفاده از سیم های BNC
  • مشخصات اتصال: کابل RG59
  • حسگر تصاویر: از نوع CMOS
  • اندازه حسگر تصاویر: SONY coms sensor 2.9/1
  • مشخصات حسگر: ۲ مگا پیکسل
  • مدل لنز: ۶mm Fixed lens
  • فاصله کانونی: ۱۰۰
  • محدوده سرعت شاتر: ۱/۵۰ sec در ثانیه
  • رزولوشن های تصاویر: h * 1080 V 1920 p
  • سرعت فیلم: ۳۰ fps
  • قابلیت چرخش Tilt و pan
  • قابلیت در انجام بزرگنمایی اپتیکال و دیجیتال ندارد
  • زاویه دید: ۸۵ درجه
  • پایین ترین درجه روشنایی: LUX 0.01
  • قابلیت دید در شب و تنظیم آن به صورت اتوماتیک و دستی در قسمت داخلی و بیرونی را دارد و تا مسافت ۲۵ متری دید واضح و شفاف به شکل واقعی و تا ۱۰۰ متر قابلیت دید موثر دارد.
  • قابلیت استفاده کارت حافظه
  • امنیت بسیار بالا
  • قابلیت اجرا در سیستم های IOS، Android، mac، ۸ windows، windows 7
  • وسایل همراه: پیچ و روپلاک، آلن مخصوص و دفترچه

مشخصات فنی دوربین های برایتون چگونه است؟

مشخصات فنی دوربین های برایتون چگونه است؟

دوربین آنالوگ برایتون چه تفاوتی با دوربین دیجیتال دارد؟

  • قیمت: اولین موردی که در تفاوت بین دوربین های آنالوگ و دیجیتالی مطرح است اختلاف بین قیمت این دو نوع دوربین می باشد، به طور معمول قیمت دوربین های دیجیتال ۲ برابر دوربین های آنالوگ است.
  • کیفیت: دوربین های آنالوگ از لحاظ کیفیت از محدودیت های فراوانی برخوردار است، به طور مثال: دریافت و ارسال تصویر ها با کیفیت بیشتر از ۰.۵ مگاپیکسل امکان ندارد، اما در دوربین های دیجیتال کیفیت تصاویر دارای هیچ گونه محدودیتی نمی باشد و امکان دریافت و ارسال تصویر هایی با کیفیت ۵ مگاپیکسل نیز به راحتی ممکن می باشد.
  • نصب سیستم: نصب و بررسی سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ به مراتب بسیار ساده تر از دوربین های مدار بسته تحت شبکه می باشد.
  • نرم افزار سیستم: نرم افزار های مربوط به سیستم تحت شبکه بسیار بروز تر و پیشرفته تر از نرم افزارهای مربوط به سیستم آنالوگ می باشد.
  • کابل کشی و راه اندازی: این دو سیستم دارای تفاوت های بسیار زیادی در رابطه با کابل کشی و راه اندازی می باشند. در تحت شبکه سیستم بسیار پیشرفته تر از سیستم دوربین های مدار بسته آنالوگ است، در انجام سیم کشی سیستم تحت شبکه به دلیل قابلیت استفاده از تجهیزات فیبر نوری می توان کابل کشی را در مسافت های طولانی نیز انجام داد.
  • مقدار فریم: مقدار فریم تصاویر موردی است که به صورت عادی در تجهیزات مدار بسته تحت شبکه موجود است و به همین خاطر تصاویر خروجی در سیستم دوربین های آنالوگ به صورت Real- Time است. هر چقدر میزان کیفیت در تصاویر سیستم تحت شبکه بهتر باشد مقدار فریم ها کاهش می یابد.
  • انعطاف پذیری: انعطاف پذیری در سیستم مدار بسته به معنی امکان تغییر دادن سیستم و تجهیزات مدار بسته بعد از اجرا است. انعطاف پذیری سیستم دوربین های تحت شبکه بسیار بیشتر از سیستم آنالوگ است.

قیمت دوربین برایتون چقدر است؟

دوربین های برایتون در مقابل دیگر برندها و جهت حمایت از کالای ایرانی قیمت بسیار مناسب تری جهت عرضه به هموطنان ایرانی دارد، که بسته به نوع دوربین، تجهیزات همراه، کیفیت و ..  با قیمتی متفاوت عرضه می گردد.

پک های برایتون به چه صورت می باشد؟

نرم افزار دوربین برایتون: پک های برند برایتون معمولا به صورت ۴، ۸، ۱۲ و ۱۶ عددی دوربین های مدار بسته وجود دارد،
که بسته به تعداد دوربین های موجود در پک ها دیگر تجهیزات داخل پک مشخص می شود.
به طور مثال در پکیج ۴ عددی که به صورت فول HD می باشد
شامل یک سیستم DVR 4 کاناله، هارد دیسکی با ظرفیت ۵۰۰ مگابایت، ۱۰۰ M کابل، آداپتور ۵ آمپر ۱۲ ولتی، ۸ عدد فیش جهت اتصالات و ۴ فیش برای آداپتور می باشد.

Dvr برایتون به صورت چند کاناله در بازار عرضه می شود ؟

در بازار cctv دوربین های مدار بسته متنوعی عرضه می شود .
این دوربین ها با تنوع برند و ویژگی های تولیدی می تواند مختلف باشد .
به طور کلی اکثر قریب به اتفاق دوربین های مدار بسته شامل ۴ کاناله ، ۸ کاناله ، ۱۶ کاناله و ۳۲ کاناله هستند .

دوربین مدار بسته برایتون نیز در این مقوله گنجانده شده است و دارای کانال های ذکر شده است . همان طور که می دانید Dvr برایتون بهتر است جزء تجهیزاتی باشد که شامل تجهیزات دوربین مدار بسته برایتون است .
زمانی که تمامی تجهیزات از یک برند باشند
بهتر می توانند با یکدیگر هماهنگ شوند
و عملکرد بهتری را بعد از راه اندازی از خود به نمایش بگذارند .

در میان تجهیزات دوربین های مدار بسته برایتون ، حضور Dvr  برایتون بسیار تأثیر گذار است . این تجهیز در کانال های مذکور با توجه به تعداد دوربین های برایتون به کار رفته در زمان راه اندازی استفاده می شود . به عنوان مثال در ساختمان یا مکانی که به چهار دوربین یا چهار شبکه مدار بسته نیاز است می توان از DVR برایتون ۴ کاناله استفاده نمود .

به همین ترتیب چنانچه تعداد دوربین های مداربسته یا شبکه های مدار بسته افزایش یابد
می توان ، از DVR های ۸ ، ۱۶ ، و ۳۲ کاناله استفاده نمود .
از این روش تشخیص تعداد کانال با توجه به نیاز فعلی
و نیاز آتی مکان مورد نظر توسط متقاضی می تواند مورد بررسی شود
و در نهایت DVR برایتون مناسبی تهیه گردد .
البته باید گفت هر تعداد کانالی که خریداری می شود
دارای مدل های متنوعی است که انتخاب آن بسته به سلیقه متقاضی متغیر است .

در بازار CCTV ، قیمت dvr برایتون چقدر است ؟

همان طور که در پاراگراف قبل اشاره کردیم ،
در بازار CCTV تعداد متنوعی از DVR ها برای مدل برایتون وجود دارد .
هر یک از مدل های برایتون با توجه به تعداد کانال آن دارای تفاوت قیمت است .
معمولاً افزایش تعداد کانال مساوی است با افزایش قیمت تمام شده آن .

همچنین محل خرید دستگاه dvr برایتون نیز بر میزان قیمت مؤثر است
و می تواند بیشتر یا کمتر باشد .
به طور کلی زمانی که از فروشگاه های اینترنتی خرید انجام می گیرد ،
با توجه به رقابتی که در بازار CCTV برای فروش دوربین مدار بسته وجود دارد ممکن است با تخفیفات ویژه نیز روبه رو شود .

این مطلب را از دست ندهید  علت نداشتن تصویر دوربین مداربسته

چنانچه بخواهید به صورت مستقیم از فروشگاه ها
و نمایندگان دوربین های مداربسته برایتون ، دستگاه dvr خود را تهیه نمایید
از نزدیک می توانید کیفیت اصلی کالا را مشاهده کرده
و بعد تصمیم به خرید آن بنمایید . اما به لحاظ قیمتی ، باید هزینه ای بر اساس تعرفه بازار پرداخت نمایید .

آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته

از دیگر قابلیت های محبوبی که افراد در هنگام خرید دوربین مداربسته به آن توجه می کنند،

قابلیت انتقال تصویر بر روی گوشی تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی است

چرا که افراد تمایل دارند، از طریق گوشی تلفن همراه خود، از راه دور به نظارت محیط مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

بسیاری از افراد، به علت کیلومترها دور بودن از که محیط خانه یا محل کار،

ناچارند امر نظارت را از این طریق انجام دهند.

با قابلیت انتقال تصویر، به طور کلی در هر زمان و مکان به واسطه اینترنت شرایط نظارت و کنترل وجود دارد.

انتقال تصویر دوربین مداربسته، نیاز به بررسی یک سری نکات دارد که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.

تنظیمات مربوط به پورت و آی پی برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته اهمیت زیادی دارد

و نیاز است یک سری نکات مهم در راستای هک نشدن رعایت شود

که در این مقاله، آن ها را شرح خواهیم داد. دقت کنید که اگر نکات امنیتی

انتقال تصویر دوربین مداربسته را رعایت کنیم، به سطح بالایی از انتظارات خود دست خواهیم یافت.

سرعت انتقال تصویر دوربین مداربسته

انتقال تصویر دوربین مداربسته در یک نگاه

وقتی صحبت از انتقال تصویر دوربین مدار بسته می شود،

بدین معناست که ارسال تصاویر دوربین مداربسته بر روی گوشی تلفن همراه،

تبلت و لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی انجام شود که این کار توسط اینترنت صورت می گیرد.

این قابلیت سبب می شود که کاربران بدون هیچ نگرانی

از وجود امنیت در محل مورد نظر خود حتی در فاصله ی بسیار دور و در دور دست ها،

با دسترسی به اینترنت، اطمینان حاصل نمایند،

همچنین،

در سفرهای کاری یا تعطیلات نیز، سبب آرامش خاطر افراد به منظور اطلاع از وضعیت محیط های مورد نظرشان می شود.

کاربران در بستر اینترنت می توانند علاوه بر کنترل صد در صد بر محیط،

از وجود رفتارهای غیر معمول نظیر: عبور از خط غیر مجاز، عبور از منطقه ممنوعه و وجود حرکت در محیط از طریق اعلانات مطلع شوند.

سرعت انتقال تصویر دوربین مداربسته

سه گام اصلی انتقال تصویر دوربین مدار بسته بر روی گوشی موبایل

گام اول تنظیم دستگاه ذخیره ساز DVR یا NVR است که می بایست

توسط فرد متخصص و با رعایت یک سری اصول صورت بگیرد.

گام بعدی تنظیم مودم اینترنت است و می بایست بر اساس نوع مودم،

با استفاده دفترچه راهنمای مودم و تماس خدمات پشتیبانی مودم و یا توسط یک نصاب حرفه ای صورت گیرد.

گام سوم به این صورت است که اپلیکیشن موبایل را بر اساس سیستم عامل گوشی تلفن همراه خود نصب کنید و تنظیمات لازم را اعمال نمایید.

سرعت انتقال تصویر دوربین مداربسته

راهنمای انتقال تصویر دوربین مدار بسته

پیش از اینکه پروسه انتقال تصویر دوربین مدار بسته آغاز شود

یک سری اصطلاحات مهم وجود دارد که می بایست مورد بررسی قرار بگیرد.

اصطلاح اول، آدرس آی پی (IP)است.

آدرس آی پی، به نوعی یک آدرس انحصاری برای هر دستگاه به حساب می آید

که نباید در یک شبکه تکراری باشد، در واقع دو دستگاه متفاوت هرگز نمی توانند

در یک شبکه داخلی دارای یک آدرس آی پی باشند، در غیر این صورت با تداخل آی پی

مواجه خواهیم شد که سبب اختلال در شبکه و انتقال تصویر می شود و مشکل ساز خواهد بود.

مورد بعدی آی پی ثابت است.

به آی پی ثابت، آی پی استاتیک (IP Static) نیز گفته می شود.

این آدرس برای مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته از راه دور استفاده می شود.

آی پی استاتیک با آی پی دستگاه متفاوت هستند. در واقع آی پی دستگاه مربوط به شبکه داخلی است

و آی پی ثابت مربوط به سرویس دهنده اینترنت مانند مخابرات و های وب و … است

و به مودم اختصاص داده می شود. شما با استفاده از این آی پی به راحتی می تواند

به نظارت تصاویر از راه دور بپردازید.

یک بخش دیگر به عنوان پورت(Port) وجود دارد.

وقتی شما آی پی ثابت را وارد می کنید در هر نقطه از جهان باشید

می توانید به مودم اتصال پیدا کنید. زمانی که پورت وارد می شود از مودم

درخواست می شود که به دستگاه مورد نظر وصل شود و با توجه به پورت،

تعیین می کنید انتقال تصویر بر روی گوشی یا وب و یا CMS صورت گیرد.

سرعت انتقال تصویر دوربین مداربسته

انواع روش های انتقال تصویر دوربین مداربسته

در حال حاضر، سه روش انتقال تصویر محبوب در دستگاه های نظارتی وجود دارد که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد.

  • P2P

این روش انتقال تصویر، از طریق ID یا شناسه دستگاه ذخیره ساز یا دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) صورت می گیرد و در حال حاضر این قابلیت در بسیاری از دستگاه های نظارتی، وجود دارد.

  • IP Static
همچنین بخوانید:
اموزش نصب BNC برای دوربین مداربسته

همانطور که در بالا شرح دادیم، این روش انتقال تصویر، از طریق آی پی ثابتی که از شرکت اینترنت دریافت می شود صورت می گیرد.

  • ساتا

سرویس ساتا

یک سرویس ابری کاملا داخلی و ایمن است.

شما می‌توانید با ثبت دستگاه NVR، DVR و XVR خود به این سرویس وصل شوید

و از هر گیرنده متصل به اینترنتی، تصاویر دوربین‌های مداربسته خود را ببینید.

این سرویس به صورت رایگان تصاویر شما را با سرعت و کیفیت فوق‌العاده

بالایی روی هر وسیله متصل به اینترنتی انتقال می‌دهد.

خدمات ساتا کاملا رایگان است و شما تنها هزینه ارسال و دریافت اینترنت را به شرکت‌های خدمات اینترنتی خود می‌پردازید.

مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس ساتا عبارت اند از:

  • سرویس ساتا هیچ وابستگی به خارج ندارد و با قطع اینترنتی بین‌الملل هیچ مشکلی برای آن پیش نمی‌آید.
  • اختلال اینترنت برای آن بی‌معنی است.
  • کاملا بی‌واسطه است.
  • حریم خصوصی و شخصی در اولویت اول ساتا قرار داد.
  • اتصال و دریافت تصویر در ساتا فوق‌العاده ساده صورت می‌گیرد.

سرعت انتقال تصویر دوربین مداربسته

پیش نیاز های انتقال تصویر دوربین مدار بسته

یکی از مهمترین پیش نیازهای مربوط به انتقال تصویر دوربین مداربسته،

اینترنت پر سرعت است و از ابتدایی ترین و اصلی ترین موارد مورد نیاز برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته محسوب می شود.

این مطلب را از دست ندهید  لیست قیمت دوربین uniview

مورد بعدی آی پی ثابت است.

زمانی که اشتراک اینترنت خریداری می کنید

می بایست از سرویس دهنده درخواست آی پی ثابت کنید که می توانید هزینه آن را سالیانه یا ماهیانه پرداخت کنید.

در نهایت می بایست دستگاه دی وی آر یا ان وی آر به مودم متصل شود.

با استفاده از کابل شبکه می توان اتصال بین دستگاه ذخیره ساز و مودم را برقرار ساخت.

دوربین های واقعی شبانه روز

در طول روز ، طول موج های مادون قرمز به دوربین منتقل می شود و بدون فیلتر ، می توان آن را به
عنوان یک تغییر رنگ تلقی کرد ، و وضوح تصویر را کاهش می دهد.
با این حال ، در بیشتر دوربین های واقعی شبانه روز (TDN) فیلتر برش مادون قرمز مکانیکی (ICR) قابل جدا شدن
است. وقتی فیلتر در جای خود قرار می گیرد و کیفیت تصویر را فقط با نشان دادن نور “مرئی” ، و حذف نور ”
مادون قرمز” از طیف ، بهبود می بخشد.
وقتی دوربین نور کم را حس می کند ، فیلتر را که امواج مادون قرمز را رهگیری می کند به طور
خودکار از بین می برد. با حذف فیلتر ، دوربین ضبط سیاه و سفید را آغاز می کند. بدون رنگ ،
نیازی به فیلتر برش IR نیست. امواج IR توسط چشم انسان دیده نمی شوند ، اما دوربین های
پیشرفته می توانند
امواج مادون قرمز را که از اجسام منعکس می شوند ، بگیرند.

دوربین های روز / شب (دیجیتال)

دوربین های دیجیتال روزانه / شبانه بدون استفاده از فیلتر برش IR امکان مشاهده در هر دو روز و
شب را دارند. در طول روز به صورت رنگی ثبت می شود ، به صورت الکترونیکی تنظیم می شود تا
مزایای مشابه TDN را ارائه دهد ، اما با کمی هزینه کمتر. وقتی نور محیطی  تاریک شد ، دوربین
به صورت دیجیتالی به
سیاه و سفید تغییر می کند.
هنگامی که دوربین به سیاه و سفید تغییر می کند ، فقط به نور و امواج مادون قرمز منعکس کننده
اجسام برای گرفتن تصویر بستگی دارد.
بهترین راه برای دیدن عملکرد دوربین های دیجیتال در شبانه روز بررسی رتبه LUX آنهاست. درجه
بندی LUX تعیین می کند که چه مقدار نور برای مشاهده در شب لازم است. تعداد کمی دوربین
در دسترس است که فقط برای دیدن در شب به حداقل مقدار نور نیاز دارد.
برای برخی از دوربین ها ، محیطی که از آسمان روشن گرفته شده است کافی است تا به یک
تصویر زیبا در شب دست یابد. هنگام انتخاب دوربین ، حتماً مشخصات مشخصات را بررسی کرده
و بررسی کنید که LUX دوربین در چه مکانیکی کار می کند. در اینجا مقاله ای است که ما در آن
به LUX و سایر عناصر مهم برای جستجوی در یک صفحه مشخصات اشاره می کنیم.تکنولوژی
NightSense دوربین مداربسته
دوربین های دارای LED IR
برخی از دوربین ها با LED های مادون قرمز اطراف لنز ارائه می شوند. این LED ها نور خود را برای
روشنایی یک منطقه ساطع می کنند. این دوربین ها برای مناطقی با حداقل نور موجود ایده آل هستند.
در صورت تمایل ، حتی می توانید این دوربین ها
را در یک منطقه کاملاً سیاه و تاریک قرار دهید و از پوشش بالایی برخوردار شوید.
بهترین توصیه ای که برای این دوربین ها می کنید این است که فاصله پرتوهای LED IR را بررسی
کنید. LED های IR می توانند از ۲۰ متر تا ۷۰ متر و بیشتر از آن متغیر باشند.
دوربین ها در طول روز به صورت رنگی کار می کنند و هنگامی که سنسور تاریکی بیشتری را تشخیص
می دهد ، دوربین به دید در شب تبدیل می شود. به طور سنتی در شب ، می توانید در مقابل دوربین ها
بایستید و می توانید LED های IR را ببینید که درخشش قرمز ضعیفی دارند.
مفهوم Day/Night در دوربین مداربسته

عملکرد دوربین روز / شب امکان تنظیم خودکار در نور و شرایط نظارت بر نور کم را فراهم می کند. این دوربین ها اغلب شامل یک فیلتر قابل جابجایی برش مادون قرمز هستند که به آن ICR نیز می گویند.

این فیلتر در طول روز برای جلوگیری از نور مادون قرمز و گرفتن تصاویر واضح در محل قرار دارد. در شب ، فیلتر برای نظارت در نور کم از لنز دور می شود. حذف فیلتر ممکن است از طریق عملیات شبکه کنترل شود یا با توجه به شرایط نوری برای حرکت خودکار تنظیم شود.

ویژگی ICR ممکن است در دوربین های روز و شب ساخته شود که روشنگر مادون قرمز ندارند ، یا می تواند با LED های مادون قرمز برای نظارت در تاریکی کامل ترکیب شود.

ویژگی های نظارت روز به شب

با استفاده از انواع مدل های دوربین داخلی و خارجی می توان به نظارت موثر شبانه روز رسید. با قابلیت دوربین روزانه / شب ، تصاویر در شرایط کم نور ضبط می شوند و ممکن است

به صورت تک رنگ نمایش داده شوند. LED های مادون قرمز قابلیت دید در شب را برای سیستم نظارت IP در یک مکان امنیتی سخت ارائه می دهند.

از طریق LED مادون قرمز ، برخی از دوربین ها حتی می توانند در تاریکی کامل نظارت کنند. دوربین شبکه حرارتی گزینه دیگری برای نظارت ۲۴ ساعته در تاریکی کامل یا تغییرات نور دشوار است.

دوربین امنیتی با ICR و دامنه پویای گسترده

دوربین های نظارت بر شبکه با ICR همچنین ممکن است از قابلیت های دامنه دینامیکی گسترده (WDR) برخوردار باشند. WDR از قرار گرفتن در معرض فیلم با کیفیت در طیف وسیعی از شرایط نوری ، حتی در صورت روشن شدن شدید یا نور پس زمینه ، پشتیبانی می کند.

دوربین های مداربسته برای نظارت حرفه ای فناوری های تخصصی دوربین ICR را با WDR ارائه می دهند. دوربین های شبکه روز و شب اغلب تصاویر رنگی را در طول روز و در مقیاس خاکستری در نور کم نشان می دهند. بعضی از مدل ها از فناوری نمایش رنگ حتی در نور کم برخوردار هستند.

دوربین روز و شب یک دوربین امنیتی است که می تواند در ساعات روز ، هنگامی که نور خورشید کافی است و در شب در تاریکی مطلق یا حداقل روشنایی ، تصویر را مشاهده کند. دوربین روز و شب دارای لنزهای ویژه ای است که اجازه می دهد مادون قرمز تولید شده توسط LED های مادون قرمز و منعکس شده از اشیا  عبور کرده و به یک تراشه CCD یا CMOS داخل دوربین برسد. در نتیجه

کاربر نهایی می تواند تصویر را در تاریکی مطلق در فاصله انتشار مادون قرمز تولید شده توسط LED ها مشاهده کند.

نوشتهٔ پیشین
انتقال تصویر دوربین برایتون
نوشتهٔ بعدی
قیمت محصولات برایتون

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonبایک کلیک تماس بگیرید
پشتیبانی آنلاین علم و صنعت